Nevíte na koho se ve škole obrátit při řešení rizikového chování? Potřebujete poradit s výběrem střední školy, máte pocit, že by bylo dobré, aby vaše dítě mělo speciální vzdělávací plán nebo vás oslovil výchovný poradce a vy nevíte jaká je jeho náplň práce? Na této stránce se dozvíte vše potřebné.
Jméno |
Funkce |
K zastižení |
Kontakt |
tel: 777 462 288 |
|||
Jarmila Peřinová |
speciální pedagog |
Konzultace jsou možné po dohodě během celého týdne |
|
Mirka Macháčková |
kariérový poradce |
Konzultace jsou možné po dohodě během celého týdne |
|
Veronika Sedláček Rychtová |
metodik prevence |
Konzultace jsou možné po dohodě během celého týdne |
|
Tereza Kašparcová |
výchovný poradce pro I. trojročí |
Konzultace jsou možné po dohodě během celého týdne |
|
Ivana Binková |
výchovný poradce pro II. trojročí |
Konzultace jsou možné po dohodě během celého týdne |
|
Tomáš Forman |
výchovný poradce pro III. trojročí |
Konzultace jsou možné po dohodě během celého týdne |
V uvedené časy nás obvykle zastihnete ve škole, vždy je ale lepší domluvit si předem schůzku na konkrétní čas. Na telefonním čísle 777 462 288 se můžete spojit přímo s někým z nás, nejčastěji s Luckou. Nezvedáme-li, pošlete sms a my se ozveme zpátky až to půjde.
Cílem mého působení jako školní psycholožky je zejména celkové zlepšování sociálního klimatu školy, předcházení problémům a rizikovému chování, krizová intervence apod.
Konkrétně do mých kompetencí, které nevyžadují váš specifický souhlas, patří:
V případě dotazů se na mne neváhejte obrátit na tel. čísle 777 462 288 či na e-mail lucie.rovenska@scioskola.cz .
Je samozřejmě možné si se mnou domluvit osobní konzultaci.
Cílem působení speciálního pedagoga na naší škole je vyhledávání a diagnostika specifických výukových obtíží, což mohou být například obtíže v nácviku čtení, psaní, počítání, potíže s pozorností, orientací v učivu a vyučování apod. Speciální pedagog v případě takových obtíží spolupracuje s rodiči a průvodci na podpoře výukového procesu a jeho úpravě tak, aby co nejlépe vyhovoval potřebám žáka.
Konkrétně do kompetencí speciálního pedagoga patří:
Při práci s dětmi se speciální pedagog řídí stejnými pravidly o generálním a informovaném souhlasu jako školní psycholog.
Obsah speciálně pedagogických konzultací i reedukačních hodin je zcela soukromý. Vyučující školy jsou informováni pouze o navrhovaných podpůrných opatřeních a jsou případně proškoleni ohledně podstaty SVP žáka.
V případě dotazů k práci speciálního pedagoga nebo pokud byste si rádi sjednali konzultaci, se prosím obracejte na Jarmilu Peřinovou, jarmila.perinova@scioskola.cz
V případě výchovného poradce se pravděpodobně bude častěji stávat, že se on obrátí na vás, než vy na něj:).
Výchovný poradce je u nás “parťákem” školní psycholožky. Navzájem se doplňují ve své práci. Oba se podílejí na řešení problémů spojených se školní docházkou a řešení složitějších problémových situací ve škole, ve kterých nezafungovaly postupy řešení, které jsou v silách průvodců a je třeba hledat další opatření.
V tandemu školní psycholog-výchovný poradce je poradce tím, kdo přichází s návrhy na opatření a důsledky. Je mezistupněm mezi průvodci a ředitelem školy. Navíc vede evidenci daných opatření a pravidelně se setkává s těmi, kterých se opatření týká.
Rodiče
Děti
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu
daniel.cernohorsky@scioskola.cz, ivana.binkova@scioskola.cz, tomas.forman@scioskola.cz
Cílem práce metodika prevence je zejména oblast prevence sociálně patologických jevů. Do našich kompetencí metodika prevence patří např. stanovení možných rizik u jednotlivých věkových kategorií (na čemž spolupracujeme s psychologem, speciálním pedagogem a průvodci) a vytvořit metodický plán prevence tak, aby co nejvíce vyhovoval potřebám dětí, pedagogů a rodičů. Součástí naší práce je také vyhodnocovat varovné signály spojené s možností výskytu rizikového chování a poskytovat poradenskou a informační podporu. Mezi rizikové chování, vůči němuž preventivně působíme, patří mimo jiné šikana, užívání návykových a psychotropních látek, záškoláctví či agresivita.
Pro každé trojročí existuje plán témat, se kterými se žáci během roku setkají prostřednictvím průvodců, školního psychologa či přizváním externistů. Do plánu je možné nahlédnout u metodiků prevence.
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu
Děti
Rodiče
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu