Vítězslav Dohnal
vedení
vitezslav.dohnal@scioskola.cz
737 243 003
Snažím se, abychom společně budovali místo, kde věci fungují, děti a jejich průvodci se na sebe těší a rodiče jim pomáhají
Více o mně
Z pětiletého vedení nadačního fondu vím, jak málo stačí změnit v mysli lidí, aby se hodně věcí změnilo v realitě. Ukazuje se, že i ostatní zkušenosti například s realizací mezinárodních projektů pro děti či mé sociologické vzdělání, pomáhají k tomu, aby všichni, kteří školu dělají školou - tedy děti, jejich rodiče a průvodci chtěli jít stejnou cestou ke společnému cíli. Snažím se, abychom společně budovali místo, kde věci fungují, děti a jejich průvodci se na sebe těší a rodiče jim pomáhají. Raduji se z chvil, v nichž se mohu spolu s dětmi věnovat společenskovědním tématům, historii, výchově k občanství, ale třeba i matematice podle Hejného.
Mirka Macháčková
vedení
mirka.machackova@scioskola.cz
Na práci s dětmi mě baví jejich upřímnost a bezprostřednost, kterou máme jako dospělí tendenci zapomínat.
Více o mně
Celý život mě zajímalo studium a práce s jazyky a vždy mě fascinovalo, že někteří lidé se dokáží naučit několik jazyků bez většího úsilí a jiní bojují s každým slovíčkem. Odlišné metody výuky jsem pozorovala během života ve Francii, Anglii, Austrálii či na Novém Zélandu a po návratu do České Republiky se snažila si je zařadit do místního kontextu. Na naší Scioškole konečně vidím, že inovativní metody ve vzdělávání již mají místo i u nás.
Na práci s dětmi mě baví jejich upřímnost a bezprostřednost, kterou máme jako dospělí tendenci zapomínat. Děti dokáží mnohé vyřešit bez námahy a zbytečného přemýšlení nad důvody, proč by to nešlo, pokud jim k tomu dáme prostor a důvěru. Ráda se od nich v takových situacích učím a připomínám si, že všechno je možné.
Jarmila Peřinová
speciální pedagožka
jarmila.perinova@scioskola.cz
Snažím se vytvářet bezpečné prostředí plné důvěry, ve kterém se dětem nejlépe pracuje a naplňují tak svůj potenciál.
Více o mně
Vystudovala jsem speciální pedagogiku, což mi pomáhá nahlížet na svět dětí z jiného pohledu a mohu jim tak pomoci překonávat případné překážky. S každým dítětem je vhodné pracovat jiným způsobem, dle jeho dovedností a schopností. Snažím se tedy vytvářet bezpečné prostředí plné důvěry, ve kterém se dětem nejlépe pracuje a naplňují tak svůj potenciál. Tato práce mě baví díky své rozmanitosti a potřebě zapojení vlastní kreativity.
Mám chuť se nadále vzdělávat a pracovat na sobě. Vím, že právě scio škola sebevzdělávání podporuje a umožňuje společně růst celému týmu školy i jejím žákům.
Zkušenosti s dětmi mám z volnočasových kroužků během školního roku a letních příměstských táborů, které vedu již několik let.
Kromě práce s dětmi ráda tvořím a sportuji. Svůj volný čas trávím se svou rodinou, v přírodě nebo čtením. Také poslouchám hudbu a hraji na klávesy. Do naší domácnosti patří i dva psi, kocour a osmák degu.
Markéta Davidová
školní psycholožka
marketa.davidova@scioskola.cz
Na práci s dětmi mě nejvíce baví objevovat jejich jedinečnou osobnost a sledovat, jak se tato
osobnost vyvíjí a roste. Věřím, že každé dítě má v sobě velký potenciál a mělo by dostat
šanci ho objevit.
Více o mně
Už jako dítě jsem byla velmi společenská a snažila se nabízet pomocnou ruku kamarádům,
kteří měli nějaké trápení, poslouchat je a rozveselovat ty s blbou náladou. To mě postupně
přivedlo k zájmu o psychologii, jejímu studiu a dodatečnému vzdělání v krizové intervenci.
Chuť pomáhat lidem rozvíjet jejich potenciál mě zase dovedla ke koučování.
Na práci s dětmi mě nejvíce baví objevovat jejich jedinečnou osobnost a sledovat, jak se tato
osobnost vyvíjí a roste. Věřím, že každé dítě má v sobě velký potenciál a mělo by dostat
šanci ho objevit. Pokusím se být ve škole dětem oporou, aby se cítily dobře, bezpečně a
troufly si objevovat svět kolem sebe i sebe samé.
Zkušenosti s dětmi jsem získala při vedení dětských táborů, práci v lanovém centru a ve
škole a při asistenci dětí s poruchou autistického spektra.
Ve volném čase ráda cestuji za poznáním jiných kultur, sportuji a chodím do přírody.
Ivana Binková
průvodkyně v 1. trojročí
ivana.binkova@scioskola.cz
Na ScioŠkole oceňuji její orientaci na dovednosti, které děti budou v životě skutečně potřebovat.
Více o mně
Na ScioŠkole oceňuji její orientaci na dovednosti, které děti budou v životě skutečně potřebovat. Líbí se mi, že rozvíjíme nejen konkrétní znalosti, ale také aktivní a zodpovědný přístup k lidem, životu i vlastnímu vzdělávání.
Při práci s dětmi se věnuji oblastem, které mě v životě fascinují - poznávání světa a přírody v předmětu Svět v souvislostech (SVS), angličtině a komunikaci v ní. V rámci SVS ráda využívám výuku venku a prvky badatelské výuky. Angličtinu miluji od prvního setkání s ní v knížkách o Vinnetouovi :-) V rámci různých kreativních činností stále objevuji nové techniky. které potom můžeme s dětmi vyzkoušet.
Těší mě, že díky typu školy, na které působím, mají děti prostor objevovat sebe i svět, hledat cesty k tomu, co je naplňuje, a volit způsoby, kterými chtějí postupovat vpřed. Věřím, že tento přístup povede k jejich vědomějšímu a aktivnímu přístupu k životu.
Tereza Kašparcová
průvodkyně v 1. trojročí
tereza.kasparcova@scioskola.cz
Ráda vytvářím prostor, kde se děti cítí samy sebou a mimochodem se u toho učí o světě i o sobě.
Více o mně
Studovala jsem obory sociální práce a sociální pedagogika a volný čas. Většinu svého života jsem vedla tábory, kroužky nebo kluby pro děti. Potkala jsem se tak díky nim s různými dětmi, včetně dětí s PAS, romskými dětmi, dětmi s poruchami chování nebo mladými lidmi s duševním onemocněním. Ještě při studiu jsem začala pracovat jako asistentka pedagoga a měla tak možnost nahlédnout i do prostředí klasického školství, ve kterém mi hodně věcí nevyhovovalo. Toužila jsem děti rozvíjet po všech stránkách a hlavně smysluplně, ne pouhým memorováním faktů, které stejně v reálném životě nevyužijí.
Sama se snažím neustále vzdělávat a rozvíjet. Moc ráda čtu, píšu, tvořím a obklopuji se květinami.
Denisa Freithová
Průvodkyně v 1. trojročí
denisa.freithova@scioskola.cz
Při společném čase ve škole mě zajímá, jak se děti cítí a snažím se budovat vzájemnou důvěru, jelikož věřím, že bezpečné prostředí při vzdělávání je základem pro vše ostatní.
Více o mně
Na ScioŠkole s menší pauzou, při které jsem se věnovala vlastnímu vzdělávání a práci v zahraničí, působím od roku 2019. Nejprve v roli asistentky, která mi umožnila postupně růst díky rozmanité spolupráci, a od roku 2023 jako průvodkyně. Nové role si vážím a i díky tomuto vím, že školní prostředí pro mě bylo a je podnětné. To stejné si přeji vytvářet pro děti.
Pomáhat dětem růst, ve věcech které je zajímají a baví. Společně objevovat, poznávat a vyrovnávat se s neúspěchy, které nás na cestě mohou potkat.
Velkou zkušeností pro mě byla právě práce v Americe, kde jsem měla možnost pracovat s lidmi s různým druhem postižení, vést tým 20 lidí a společně vytvářet nezapomenutelné zážitky. V průběhu praxí na vysoké škole jsem měla možnost více nahlédnout do azylových domů, mateřských škol či poradenských zařízeních.
Od roku 2023 jsem součástí projektu, který podporuje pedagogy z České republiky v rozvoji digitálních kompetencí žáků na 1. stupni. Ráda tedy i vlastní výuku na ScioŠkole propojuji s digitálními technologiemi a vedu děti k jejímu správnému využívání.
Když nejsem ve Scio, tak trávím čas na Vysočině, čtu, peču, zkouším nové věci a objevuji krásy nejen české přírody.
Aneta Navrátilová
asistentka v 1. trojročí a vedoucí v odpoledním klubu
aneta.navratilova@scioskola.cz
Do ScioŠkoly přicházím s touhou podporovat děti v hledání jejich cesty a věřím, že odpovědnost, vztahy a radost z dobrodružství dávají učení smysl.
Více o mně
Od dětství jsem se naplno věnovala skautingu a několik let jsem vedla oddíl. Skauting mě naučil lásce k přírodě, dobrodružství a hrám s dětmi. Neformální a zážitkové učení mě nadchlo natolik, že jsem se rozhodla pro studium sociální pedagogiky a volného času.
Důležité jsou pro mě hodnoty a vztahy – věřím, že učení má největší sílu, když se děje skrze důvěru a dlouhodobé propojení. Snažím se děti podporovat v přebírání zodpovědnosti za vlastní život a ukazovat jim, že mohou svůj svět tvořit a hledat si vlastní cestu.
Ve volném čase ráda cestuji, chodím do přírody, ráda se projíždím na surfskatu, čtu, lezu po skalách a trávím čas s nejbližšími.
Veronika Andres
průvodkyně v 2. trojročí
veronika.andres@scioskola.cz
Na základě svých vlastních zkušeností je mým stěžejním tématem vytváření bezpečného prostředí a podpora zdravých sociálních vztahů na všech úrovních v rámci systému.
Více o mně
Už od dětství jsem si přála být učitelkou. Moji první žáci byli Mončičáci :) O pár let později je nahradily malé akvabelky, které se v následujících letech opakovaně staly Mistryněmi ČR. Trénování mi přineslo poznání, jak důležitá je vnitřní motivace, respektující přístup, dobré vztahy v kolektivu a v neposlední řadě i zkušenost, že je třeba pečovat i o sebe v roli učitelky/trenérky. Intenzivní zkušenosti bytí sama se sebou jsem zažila v Indii pri meditaci Vipassana. V současné době relaxuji také při běhání a procházkách se psy v lese.
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu MU. Lektorování zdravého životního stylu v mateřských a základních školách mně umožnilo poznávat prostředí současných škol a to mě také nasměrovalo ke Scioškole jako škole, která mi je blízká svými hodnotami. Cítím se poctěna, že zde můžu být průvodkyní, a těším se na spolupráci s dětmi, rodiči a ostatními průvodci.
Jana Kostrounová
průvodkyně v 2. trojročí
jana.kostrounova@scioskola.cz
Ráda se podílím na utváření bezpečného prostředí, kde děti mohou být samy sebou a naplno rozvíjet svůj potenciál.
Více o mně
Ze svého studia tropického a subtropického zemědělství vím, jak důležité je vnímat svět v souvislostech. Práce ve škole se sluchově postiženými dětmi mě zase utvrdila v jedinečnosti každého člověka. Tyto zkušenosti mi otevřely nový pohled na vzdělávání, které považuji za alfa-omegu při budování světa a hodnot, kde každý má čím přispět. Práce s dětmi mě baví pro jejich bezprostřednost a přirozenou zvídavost, a ráda s dětmi objevuji smysl v učení. ScioŠkola mi tuto možnost nabízí, a jsem za ni velmi vděčná.
Svůj volný čas spojuji s přírodou a vším, co se ji týká.
Ondřej Musil
průvodce v 2. trojročí
ondrej.musil@scioskola.cz
Práce ve Sciu mi dává smysl a naplňuje mě tím, co mi už dlouho chybělo. Mám zde možnost být sám sebou, rozvíjet se a zároveň pomáhat tvořit budoucnost našim dětem, což mě těší nejvíce.
Více o mně
Na práci s dětmi mě těší především rozmanitost. Každý den přináší nové výzvy a žádný den není jednotvárný.
Ve školství působím více než pět let, své zkušenosti jsem získal nejprve na malotřídní škole, kde jsem vyučoval současně více tříd i předmětů. Mojí hlavní motivací je podporovat děti v jejich rozvoji. Ať už jde o vědomosti, dovednosti, postoje či osobní růst. Mou hlavní vášní mimo školu je pro mě anglický jazyk a práce zaměřené na techniku a informatiku, kterým se věnuji už od střední školy.
Dominik Hladký
průvodce v 2. trojročí
dominik.hladky@scioskola.cz
„Věřím, že učení má být radost, ne povinnost.“
Více o mně
K učení mě přivedla touha otevírat dětem dveře do světa, ukazovat jim souvislosti a společně se radovat z nových objevů. Po šesti letech na základní škole jsem si uvědomil, že nechci jen „odučit látku“, ale opravdu pomáhat dětem objevovat svět. Ve ScioŠkole jsem našel prostředí, kde se respekt, svoboda a zodpovědnost spojují do smysluplného vzdělávání.
Hudba mě provází v každé podobě – rád hraji, zpívám, poslouchám, tančím a nechávám se jí inspirovat. Stejně tak mě těší cestování a objevování nových míst, která mi dodávají energii i nové pohledy na svět. Velkou radost mi přinášejí i setkání s přáteli, při kterých sdílíme zážitky a smích. Základem mého spokojeného života je ale především má skvělá rodina, se kterou prožívám ty nejdůležitější a nejkrásnější chvíle.
Anežka Šujanová
asistentka v 2. trojročí
anezka.sujanova@scioskola.cz
Ve ScioŠkole je pro mě hlavní respektující přístup a bezpečné prostředí, které společně vytváříme, abychom se všichni ve škole cítili přijatí a mohli se od sebe navzájem učit.
Lea De Dona
průvodkyně v 3. trojročí
lea.dedona@scioskola.cz
Teší ma, že môžem byť súčasťou školy a teda i komunity průvodcov, detí a rodičov, ktorí sa pokúšajú a veria v rešpekt a akceptáciu individuality vo vzdelávaní.
Více o mně
Z akademického zázemia o sebe môžem uviesť, že som ukončila inžinierske štúdium Medzinárodného obchodu na Ekonomickej univerzite (pričom som časť štúdia strávila a obohatila sa o zaujímavé skúsenosti v Paríži). Zároveň som ukončila štúdium Sociálnej pedagogiky a voľného času, kedy som mala možnosť tiež pôsobiť ako sociálny pedagóg a preventista na ZŠ Milénova v Brne alebo sa podieľať na vzdelávaní pedagógov v rámci projektu Pedagogickej fakulty v Angole.
Moje pracovné skúsenosti boli zamerané na vedenie a vzdelávanie menších tímov dospelých v medzinárodnom prostredí.
Približne 11 rokov som organizovala a viedla medzinárodný festival, ktorý spájal mladých ľudí zo základných a stredných škôl s mladými ľuďmi s postihnutím v mojom rodnom meste Žilina. Práve dobrovoľnícka práca ma priviedla k neformálnemu vzdelávaniu a hľadaniu alternatívnych foriem vzdelávania - spolupodieľala som sa na organizácií medzinárodných seminárov pre mládež a mladých ľudí pracujúcich v neziskovom sektore v zameraní na porozumenie a toleranciu rôznorodosti ľudí, multikulturalitu a rešpekt.
Pri výchove mojich detí som mala možnosť rásť v oblasti, ktorá má zaujímala dlhé roky, a to rešpektujúca a otvorená komunikácia. Počas tohto obdobia som absolvovala 4-ročný Arteterapeutický výcvik. Arteterapiu som následne mala možnosť využívať pri práci s dospelými ľuďmi ako i deťmi.
Alternatívy vo vzdelávaní ma inšpirovali a zaujímali natoľko, že som počas rodičovskej dovolenej začala pracovať na menší úväzok v Scioškole, ktorý už piatym rokom postupne rozširujem na prácu průvodkyne v 3.trojročí (s ohľadom na potreby mojich dvoch menších detí).
Deti ma stretávajú v matematike (2. a 3. trojročie), v projektoch alebo v záujmových krúžkoch. Absolvovala som kurz matematiky Hejného a rešpektujúcej komunikácie pod vedením manželov Kopřivových. S deťmi ma baví nekonečné objavovanie sveta, hľadanie rôznych ciest a možností nazerania na svet, budovanie hodnôt a tvorenie v akejkoľvek forme.
Vo svojom voľnom čase mi najväčšiu radostˇ robia výlety a bádanie s mojimi deťmi, prechádzky v prírode, permakultúra, ekológia alebo vlastná tvorba.
Teší ma, že môžem byť súčasťou školy a teda i komunity průvodcov, detí a rodičov, ktorí sa pokúšajú a veria v rešpekt a akceptáciu individuality vo vzdelávaní, v dôležitosť budovania dobrých vzťahov a hodnôt okolo seba i vo svojom živote.
Tereza Komárek Pořízková
průvodkyně v 3. trojročí
tereza.porizkova@scioskola.cz
Do ScioŠkoly přicházím za svobodou ve vzdělávání, za respektem a dobrodružstvím.
Více o mně
Vystudovala jsem obor učitelství českého jazyka a literatury spolu s občanskou výchovou
na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Během studia jsem absolvovala několik
stáží a vystřídala pracovní pozice na alternativních i běžných základních školách. Do Scio
školy přicházím za svobodou ve vzdělávání, za respektem a dobrodružstvím.
Kromě společenskovědních a literárních témat mám blízko také k cizím jazykům. Cennou
zkušeností pro mě byla víceletá spolupráce s britskou jazykovou školou, kde jsem
působila na pedagogických i manažerských pozicích a kde jsem měla možnost pracovat s
učiteli i žáky z celého světa. Angličtinu jsem si metodicky a didakticky upevnila na
studijním pobytu ve Španělsku, odkud jsem si odvezla také lásku ke španělštině a k
odpolední siestě. V případě potřeby se domluvím také francouzsky.
Když nepobývám s žáky a kolegy ve Scio škole, věnuji se doktorskému studiu literární
vědy. Svůj volný čas trávím obvykle se svými blízkými, ráda objevuji nové kavárny,
navštěvuji malé scény brněnských divadel, plavu, tančím a čtu.
Tomáš Forman
průvodce v 3. trojročí
tomas.forman@scioskola.cz
Učitelství nevnímám jako jednostranný proces předávání informací, ale jako vzájemné obohacování.
Více o mně
Učitelství nevnímám jako jednostranný proces předávání informací, ale jako vzájemné obohacování. V roli průvodce bych chtěl předávat své zkušenosti dětem, a věřím, že i já sám se od nich něco nového naučím - ať jsou to vědomosti, dovednosti nebo životní postoje.
Podporuji studijní autonomii a mám nejradši takové učení, při kterém se člověk pro danou věc nadchne a sám se rozhodne, jakou oblast probádá z čisté radosti z objevování.
Velkou zkušeností pro mě byla práce s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí. Naučila mě vystupovat z komfortní zóny, přizpůsobovat se a řešit konflikty s ohledem na aktuální situaci dítěte, a hlavně tomu, že každé dítě potřebuje pochopení a vlastní prostor k růstu.
Rád přijímám výzvy a sbírám nové poznatky. Volný čas trávím nejraději v přírodě. Věnuji se hudbě, sportu a cestování nejen do reálných, ale i fantastických míst prostřednictvím knih, filmů, seriálů či her.
Milan Štajgr
průvodce v 3. trojročí
milan.stajgr@scioskola.cz
Práce s dětmi mě natolik bavila, že jsem rozhodl udělat ze svého koníčku i práci.
Více o mně
Dětem a jejich rozvoji se věnuji bezmála 10 let. Začínal jsem jako fotbalový trenér v mládežnických kategoriích. Práce s dětmi mě natolik bavila, že jsem rozhodl udělat ze svého koníčku i práci.
Scioškola mi dává možnost rozvíjet v dětech i manuální a kreativní dovednosti, které mi jsou velmi blízké.
Dále se specializuji na matematiku a informatiku, které mě provázely celým studiem na vysoké škole.
Norbert Brzkovský
průvodce v 3. trojročí
norbert.brzkovsky@scioskola.cz
Snažím se být pro děti nikoli učitelem, ale průvodcem, který je inspiruje k samostatnému objevování světa kolem nás a radosti z poznání.
Více o mně
Své první pedagogické zkušenosti jsem začal sbírat již před deseti lety jako skautský vedoucí.
Tehdy jsem se naučil, jak důležité je vést mladé lidi k samostatnosti, zodpovědnosti a spolupráci. Tato
zkušenost mě přivedla k rozhodnutí věnovat se vzdělávání naplno. Vystudoval jsem odbornou historii
a učitelství dějepisu, protože věřím, že porozumění minulosti je klíčem k pochopení současnosti.
Během své akademické dráhy jsem se věnoval také publikační činnosti a jsem autorem pěti knih, ve
kterých se snažím přiblížit historická témata širší veřejnosti.
Mým cílem je nejen předat znalosti, ale především inspirovat studenty k vlastnímu
přemýšlení a touze se neustále učit.
Adéla Šimíčková
průvodkyně v 3. trojročí
adela.simickova@scioskola.cz
Baví mě, jak je každý z nás originální a přemýšlí nad věcmi jinak, proto se můžeme vzájemně obohacovat a inspirovat.
Více o mně
Vystudovala jsem chemickou fakultu na VUT v Brně, ale po zahraničních i tuzemských stážích jsem zjistila, že to není to, čemu bych se ráda věnovala celý život. Aktuálně doučuji a vzdělávám děti individuálně nebo v malých skupinkách, v čemž vidím obrovský smysl. Ať už počítáme společně matematiku, procvičujeme češtinu nebo se bavíme anglicky, vždy se snažíme o vytvoření bezpečného prostředí, kde žádná otázka není hloupá, chyba je součástí posunu vpřed, každý má prostor k vyjádření vlastního názoru a podpora daného potenciálu je samozřejmostí. Ke své chemické odbornosti jsem si v roce 2022 doplnila Pedagogické minimum, a to především se zájmem o psychologii člověka a prohloubení vědomostí v oblasti didaktiky. Jako průvodce jsem působila krátce v ZŠ Heuréka, kde jsem učila předmět Velká otázka děti 8. a 2./3. ročníku. Soukromému doučování se věnuji od dubna 2020, kdy jsem si uvědomila, že předávání informací a obohacování mého okolí mě moc baví. Pozitivní zpětné vazby rodičů i studentů mě utvrzují v tom, že jsem „na správné cestě” a aha momenty dětí jsou tou největší odměnou a pocitem naplnění. Ve Scio se potkávám dvakrát týdně s deváťáky a společně se věnujeme přípravě na přijímačky z matematiky. Jsem zastánce toho, že pokud věc dává smysl a umím si to tedy logicky odvodit, memorování jde stranou. Takto se snažím předávat matematiku i dětem, protože v jednoduchosti je síla. V létě roku 2023 jsem absolvovala kurz Hejného metody pro II. stupeň ZŠ, jelikož jsem chtěla nahlédnout na matematiku z jiného úhlu a propojit tradiční přístup s tím alternativním. Baví mě, jak je každý z nás originální a přemýšlí nad věcmi jinak, proto se můžeme vzájemně obohacovat a inspirovat. Ráda se učím novým věcem, poznávám nové lidi a místa, což úzce souvisí s mou velkou vášní, kterou je cestovaní. Radost mi dělá pohyb, pobyt v přírodě, výborné jídlo, společnost báječných lidí a latinskoamerické rytmy. Mou každodenní výzvou je být lepší verzí sama sebe.
Tereza Bednářová
asistentka v 3. trojročí
tereza.bednarova@scioskola.cz
Baví mě s dětmi probírat aktuální témata a zajímá mě jejich pohled na současné dění ve světě.
Více o mně
S dětmi pracuji už dlouhou dobu. Od malička chodím do skautu, kde teď působím jako vedoucí
oddílu. Zajímám se o volnočasovou pedagogiku, působila jsem jako lektor kroužků a táborů ve
středisku volného času a chvíli i jako asistent na táboře pro děti s mentálním a kombinovaným
postižením. Aktuálně jsem studentem speciální pedagogiky v Brně.
Na práci s dětmi mě nejvíce baví pozorovat, jak se dítě postupem času vyvíjí a formuje. Baví mě
s dětmi probírat aktuální témata a zajímá mě jejich pohled na současné dění ve světě. Zajímám se o
variabilitu a individualitu každého dítěte.
Tereza Mátlová
průvodce v odpoledním klubu
tereza.matlova@scioskola.cz
Divadlo a umění ale není to jediné, co se snažím do klubu přinášet. Baví mě taky volejbal a badminton i různé tvůrčí činnosti, třeba pletení.
Více o mně
Moje cesta do Brna vedla až z Aše, pár let jsem se zastavila v Karlových Varech, kde jsem studovala Předškolní a mimoškolní pedagogiku. V tomto roce jsem dokončila studium Výchovné dramatiky na DAMU. Divadlo a umění ale není to jediné, co se snažím do klubu přinášet. Baví mě taky volejbal a badminton i různé tvůrčí činnosti, třeba pletení.
Veronika Obdržálková
průvodce v odpoledním klubu
veronika.obdrzalkova@scioskola.cz
Velkou radost mi dělá, když se se mnou děti dělí o své zážitky a mohu tak být součástí jejich objevování a nadšení.
Více o mně
Působím jako průvodce v klubu a zároveň vedu ve Scioškole lekce klavíru. Na své práci mám nejraději to, že děti vedeme k respektujícímu přístupu k druhým, k samostatnosti i zodpovědnosti. Velkou radost mi dělá, když se se mnou děti dělí o své zážitky a mohu tak být součástí jejich objevování a nadšení.
Moje cesta ke Scioškole vedla přes studium na Biskupském gymnáziu v Brně, po kterém jsem pokračovala na Fakultu sociálních studií v oboru psychologie a sociologie. Studium mi pomáhá lépe chápat dětský svět a práci s lidmi, což vnímám jako velké obohacení pro každodenní život i působení ve škole.
A co dělám ve volném čase? Věnuji se vedení pionýrského tábornického oddílu a malé družinky, hraji na varhany, učím děti hře na klavír a ráda cestuji. Také se s chutí zapojuji do hodového stárkování, rekreačně sportuji a užívám si chvíle s přáteli i domácími mazlíčky.